a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 16., csütörtök

Villásreggeli





Tulajdonképpen  nem is akartam reggelizni.
Ám  reggel, a szokásos böngészéseimnél mit látok: Gastrodamus blogján, a szept.15-i bejegyzésénél, az ehhez hasonlatos tojáslepény fényképét, amitől összefutott a nyál a számban, eldobtam mindent, rohantam ki a konyhába, közben kérdeztem a férjemtől, mit szólna egy ilyen reggelihez?
Ő elégedett morrantással közölte, hogy amióta gasztrobloggerkedem, mindig rendes kaja van itthon, sőt egyre változatosabban étkezünk, és ez nincs ellenére. Csak így tovább.
Nos ennyi a történet, a reggeli nagyon finom lett.
Elégedett voltam a világgal, noha megint esik, és borult, szürke az ég.
Tojáslepény pirított gombával sajttal

6 tojás, csak kissé felverve, kevés olajon, lepényszerűen megsütve, amikor nagyjából összeáll, egyik felére halmozva a külön serpenyőben lepirított gomba, rá a sajtszelet, egymás mellé, majd a lepényke másik fele ráhajtva.
Testvériesen elfelezve.

2-3 fej gomba, szeletelve, kevés olajon megpirítva
2 szelet gouda sajt, vagy ami otthon van, bármilyen
friss kenyérszeletek
hegyes erős zöldpaprika
citromos tea, fejenként egy nagy bögrével





2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ízlett, bár néhány apró kiegészítést utólag közöltem és nyilván ezeket nem tudtad már figyelembe venni. Nem baj, majd legközelebb! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát nem, tényleg úgy volt, ahogy leírtam.
    A látványtól enni kellett azonnal.Az apró kiegészítéseidet majd utólag megnézem.Isteni reggelink volt, köszike :-)))))

    VálaszTörlés