a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. november 10., szerda

Kakukkfüves, tejszínes gombaszósz





A mai ebéd egyszerű, nagyon gyors, pillanatok alatt elkészített egytál étel.

30 dkg csiperke gomba, felszeletelve
1 db vöröshagyma, kis kockára aprítva
1-2 ek.natúr tejszínkrémsajt, jelen esetben maradék mascarpone
1 dl tejszín
1 tk. kakukkfű
olaj, só, bors
20 dkg rövid, széles metélt
15 dkg reszelt trappista

Odatettem vizet a tésztának, amikor felforrt sóztam és kifőztem a metéltet kb.7 perc alatt.
Leszűrtem egy tálba, kevés olajjal meglocsoltam és félretettem.
A gombát megmostam és szépen felszeleteltem.
A vöröshagymát kevés olajon üvegesre dinszteltem, hozzáadtam a gombaszeleteket és együtt jól átpirítottam. Megvártam amíg a gomba leve elfő, akkor hozzálöttyintettem kb. 1 dl tejszínt, sóztam, borsoztam, megszórtam a kakukkfűvel és belekevertem a mascarponét.
Összeforraltam és már kész is volt.
Tálaláskor reszelt sajtot hintettem a tetejére.





1 megjegyzés:

  1. Bianka, igen, finom, gyors, egyszerű.
    Amikor nincs idő semmire, akkor tökéletes ebéd:-)))

    VálaszTörlés