a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. december 30., csütörtök

Paradicsomszósz főtt hússal, krumplival




 Isteni marhahúslevest főztem, csontos marhanyakból, sok zöldséggel.
A marhanyak kiváló levesnek, pörköltnek egyaránt, jó szaftos hús.
A finom főtt húshoz aztán készítettem paradicsomszószt és főtt krumplit.
Nagyon finom ebéd lett.                      





2 db sűrített paradicsompüré konzerv, a nagyobb, vagy 1 liter paradicsomlé
olaj, liszt a rántáshoz
cukor

A paradicsompürét 2 dl vízzel simára kevertem, mivel most konzervet használtam.
Máskor meg a 100%-os paradicsom ivólevet szoktam használni leveshez, töltöttpaprikához vagy szószhoz.
Kevés olajon megpirítottam a lisztet, magyarán rántást készítettem, és ráöntöttem a paradicsomlevet, jól elkevertem és amikor besűrűsödött, a húslevesből  meregettem rá merőkanállal és így higítottam a megfelelően szószos állagúra.
Picit sóztam és megcukroztam, nem sokkal, épphogy édes legyen, mert úgy szeretjük, de a cukornak nem szabad elnyomnia a paradicsom savasságát.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése