a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. december 21., vasárnap

Advent 4... Téli napforduló...




Advent 4-ik vasárnapja van...

A mai nap egyben a téli napforduló napja is, ami azt jelenti, a mai nap lesz a legrövidebb és a ma éjszaka lesz a leghosszabb...
... holnaptól, igaz egyelőre észrevehetetlenül, de minden nap egy iciripicirit hosszabb lesz és minden éj rövidebb.... innentől kifelé megyünk a télből...
... bár milyen tél az és milyen karácsony az, amikor tavaszi szellő lengedez, balzsamos a kora délutáni levegő és 13 fok a legmagasabb nappali hőmérséklet ???

2 megjegyzés:

  1. Én is írtam erről pont most a blogomban. Ezután rögtön ide jöttem hozzád és mit olvasok, hogy Te is erről írtál bejegyzést. Igen, jó ez a téli napforduló, hogy megyünk ki a télből, bár januárban még lehet kemény tél, tudod van az a mondás, "Hogy nem ette meg a kutya a telet"
    De az valóban furcsa, hogy ilyen kora tavaszias az idő.
    Tegnap este úgy 20 óra tájban villámlásra és égzengésre figyeltünk fel, nagyon meglepődtünk. De biztos vagyok abban, hogy ha nagy hideg meg hó lenne, akkor meg arra panaszkodnánk. Soha nem jó ami van. Nekem nem hiányzik a hó, sőt utálom.
    Békés, áldott, szeretettel teljes karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és a kedves Családodnak!

    VálaszTörlés
  2. Lívia nekem sem hiányzik, se a hideg, se a hó, az ízületeimnek pláne nem, eddig legalább megúsztuk kevesebb fűtéssel is, és végül is most kezdődött még csak a tél, szerintem se ette meg a kutya, a január-február cudar lehet még. Épp most olvastam a facebookon, hogy 2009-ben Pécsett 20 fok volt karácsonykor, tehát ez sem akkora újdonság, lehet tényleg megyünk valami mediterránosabb éghajlat felé.
    Nem bánom:-))))
    Nagyon kellemes karácsonyt nektek, jó pihenést:-))))

    VálaszTörlés