a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. január 29., csütörtök

A narancsprojekt vége... és hozadéka még


Vége, feldolgoztam mindet, kb. 7 kg narancsot a tízből, a többit megettük, és 1 kg citromot, ebből még van pár szem teához, a lekvárok a spájzban sorakoznak, jó sok lett, már megkezdtem az ajándékozást is belőle...


citrom és narancshéj cukorban eltéve.... készült még


Citromlekvár... 2 üveggel lett az 1 kg citromból, amit ugyanazzal a szisztémával főztem be, mint a narancsot, valami pazar íze van, ebben a csészében csak a kimaradt adag van...
majd egyszer lefényképezem a 2 üveggel, mert most elfelejtettem.
Hogy eddig miért nem jutott eszembe készíteni, fogalmam nincs, nagyon finom, nagyon különleges, ezentúl rendszeresen készül majd...




Mézes citromos gyömbér....  immunerősítésre napi egy evőkanálnyi... a nagyobbik üvegben...
... akácmézbe reszeltem egy jókora gyömbért és 1 db citromot késes aprítóban feldaraboltam és az egészet összekevertem



... és végül, de nem utolsósorban készült Krémes tejberizs... Hankka ötlete alapján... csak azért, hogy kipróbáljam a friss lekvárokkal...
Egyenlő arányban tejjel+tejszínnel főzött tejberizs vaníliásan, fagylaltoskelyhekbe rétegezve, egy adag rizs, 1-1 kocka étcsokoládé, megint rizs, 1-1 tk. narancslekvár, rizs, 1-1 tk. citromlekvár... tejszínhabot lehet még a tetejére halmozni kis túlzással...
nagyon finom délutáni desszert lett....


3 megjegyzés:

  1. Már az előbb is jártam nálad, de üzenetet nem tudtam hagyni! Nagyon sok finomságot készítettél. Régóta foglalkoztat a narancs lekvár elkészítésének gondolata, de még nem léptem a tettek mezejére:-)) Ez a Hankka féle finomság is várat kipróbálásra nagyon guszta nálad is!

    VálaszTörlés
  2. Imádok minden lekvárt, mert finom. Jó volt olvasni, hogy milyen sokfélét készítettél. A tejberizst lekvárral én is szeretem, és úgy felturbózva ahogy készítetted, még jobb lehetett.

    VálaszTörlés
  3. Hmmmm,de ínycsiklandozó!!!!!!!!!! Köszönöm,elmentettem,kipróbálom.:)

    VálaszTörlés