a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. július 4., szombat

Hőség és kánikula... már megint... és amik segíthetnek elviselni...







... fagyasztott málna ásványvízben felolvasztva...
... sok citrom szintén ásványvízben és jól behűtve...


... nagy pohár joghurt vagy kefír, só, és víz keveréke jól behűtve...


... tejszínes meggyleves... vagy barackleves... jéghidegen



... és a dinnyék... mindegy melyik fajta... csak jó hideg legyen...





5 megjegyzés:

  1. Mind jó amit felsoroltál, bemutattál. Meggylevest tegnap készítettem egy nagy fazékkal, ma már ettük is jól lehűlve tejszínhabbal. Joghurt is van, házi fagylaltot holnap készítek, limonádét is tudok készíteni, dinnyét hétfőn akar venni a férjem, mert jelenleg a hét végére be se fért volna a hűtőbe.
    Kitartás, majd csak elmúlik ez a nagyon meleg, amit én nagyon utálok.

    VálaszTörlés
  2. Emiatt nagyon utálom a júliust, még szerencse, hogy egy hétnél soha nem tart tovább a hőség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt mondtam ma reggel a férjemnek, hogy jó a nyár, de nekem elég lenne a maximum 27 fok. Afölött, de pláne a 35 fok, vagy az afölötti, amit most is ígérnek a meteorológusok a jövő hét közepére, hát az borzasztó. Ketten vagyunk, de fölkészültem mert már hőtőben a piszkeszósz van kovászos uborkánk is - már nem is az első amit az idén készítettem - és tudod, hogy nem vagyok oda a zöldbabért de főzeléket is főztem, mert a férjem szereti meg tökfőzelék is van. Persze van hús is sült csirke, rántott csirke és pörkölt is, és még lecsót is készítettem.. Na és ma pl. rántott karaj volt petrezselymes krumplival. Azt mondta a férjem, hogy neki ez a legjobb ennivaló meleg ide vagy oda, házi kovászos uborkával. Na persze nekem kellett a tűzhely mellett lennem - és nemcsak ma. De a jövőhéten a még nagyobb melegben nem igen fogok főzöcskézni.

      Törlés
  3. Nálam nincs főzés amíg le nem hűl kissé, hideg gyümölcslevesek, dinnyék, töltött paprika, fejtett babfőzelék van a jégen, szerencsére a férjem is el van ezekkel, de legjobb mostanában nekem a vajas pirítós fokhagymalapkákkal jól megsózva vagy a zsíros kenyér /házi zsír/ kovászos ubival. Tökéletesen elvagyok ilyesmivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pirítóst fokhagymával mi is esszük, és a libazsíros kenyeret kovászos ubival. Mi is elvagyunk ilyeneken. Igen egy ideig mondogatjuk,, hogy ettől a melegtől nincs étvágyam, de aztán csak éhesek leszünk.

      Törlés