a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. október 2., péntek

Egyszerű pohárkrém desszert... és mégis annyira finom



... ezek a pohárkrémek annyira egyszerű desszertek, olyan pikk-pakk megvan, nem is értem miért is készül ilyen ritkán????
Bármit összepakolhatunk ami otthon van és már ehetjük is a finomságokat...


Rumos gesztenyekrémes meggyes pohárkrém

3 fő részére:
1 kocka gesztenyemassza  25 dkg
25 dkg mascarpone /ki lehet váltani vaníliás pudinggal, 1 tasak főzőst a leírás szerint megfőzve és kihűtve/
cukor ízlés szerint
1/2 dl rum vagy aroma
12 db babapiskóta
meggydzsem /saját eltevés/, de lehet bármilyen más is, kinek mi van, mit szeret stb.

A kelyhek aljába két-két babapiskótát beletördeltem, rákanalaztam a meggydzsemből 2-3 teáskanálnyit.
A gesztenyemasszát, a mascarponét /vagy a kihűlt vaníliapudingot/, a cukrot, rumot kézi robottal habosra-krémesre kevertem, majd minden kehelybe kanalaztam nagyjából egyforma mennyiségben, míg el nem fogyott.
Erre megint meggydzsemet pakoltam és ment a hűtőbe, majd tálaláskor hatalmas adag tejszínhabkupac koronázza meg.
Egyre a fényképezés kedvéért tettem habot, no meg mert azonnal kóstolnom is kellett, mondhatom nagyon finom, jó rumos, gesztenyés, és tökéletesen illik a meggy hozzá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése