a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. június 19., vasárnap

Egy időre elköszönök...



Nagyon nagy csapás ért, meghalt a férjem hosszú súlyos betegség után, nem tudom hogy fogom kiheverni, ki lehet-e egyáltalán, nem tudom hogyan tovább, semmit nem tudok.
Akik ismerték gondoljanak rá jó szívvel, szeretettel, mert ő volt a világ legjobb embere, nélküle soha többé egész ember már nem leszek.
Egy szerencse van még az életemben, a két lányom, az ő segítségükkel, szeretetükkel talán, valamikor, egyszer, majd...


25 megjegyzés:

  1. Drága Anikó! Őszinte részvétem! Sok szeretettel ölellek, gondolok Rád. <3 Kívánok erőt, sok erőt! kr.

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó, fogadd őszinte részvétem. Nyugodjon békében!

    VálaszTörlés
  3. Végtelenül sajnálom, így ismeretlenül is! Fogadja részvétemet! Azt mondják az idő begyógyítja majd valamelyest -e fájdalmas sebet is! Sok erőt, kitartást kívánok a további évekhez Önnek, és családjának!

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem, vigasztalást kívánok! :( Talán mégis eljön a nap, amikor fél emberként bár, de mosolyogva tekintesz a holnapra. Sok-sok erőt kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Végtelenül sajnálom, így ismeretlenül is! Fogadja részvétemet! Azt mondják az idő begyógyítja majd valamelyest -e fájdalmas sebet is! Sok erőt, kitartást kívánok a további évekhez Önnek, és családjának!

    VálaszTörlés
  6. Őszinte részvétem, Anikó! A Jóisten adjon vígasztalást mindannyiatoknak!

    VálaszTörlés
  7. Döbbenettel olvastam soraidat. Jaj, drága Anikó, nemrég még Édesapádat gyászoltad... Őszintén átérzem a fájdalmadat és lélekben melletted vagyok! Kívánom, hogy a múló idő hozzon mielőbbi enyhülést számotokra. A közös szép emlékek mindig veled maradnak, ez és a gyermekeid szeretete adjon erőt a nehéz idők elviseléséhez. Szeretettel ölellek, nagyon fogsz hiányozni.

    VálaszTörlés
  8. Anikó fogadd őszinte részvétem! Sok erőt kívánok bánatod feldolgozásához!

    VálaszTörlés
  9. Drága Anikó, fogadd őszinte részvétemet! Így ismeretlenül is teljesen megrendített ez a szomorú hír olvasása. Lélekben Veled vagyok, és teljesen együtt érzek Veled/Veletek. kívánom, hogy az idő múlásával a fájdalmad is enyhüljön. Csókollak!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Anikó! Ha távolról is, de követtelek... El nem tudom képzelni azt az űrt, ami most Benned lehet, nem is merném, olyan ijesztő. A Jóisten áldjon, vigyázzon Rád!

    VálaszTörlés
  11. Anikó fogadd őszinte részvétemet. A gyászodban teljesen együtt érzek veled és a gyerekeiddel. Átérzem, mert az anyukám tavaly októberben meghalt. Borzasztó a szerettünk elvesztése, nagyon nehéz feldolgozni. Lélekben melletted vagyok. Erőt, kitartást kívánok az elkövetkező évekhez.

    VálaszTörlés
  12. Istenem... Fogadd őszinte részvétemet, végtelen erőt és mielőbbi megnyugvást kívánok...

    VálaszTörlés
  13. Őszinte részvétem! Sok erőt kívánok és az idő segít majd...Addig is vigasztalást k1vánok! Hiányozni fogsz!

    VálaszTörlés
  14. Óh, Anikó, nagyon-nagyon sajnálom, őszinte részvétemet és együttérzésemet küldöm. Erre nincs szó, kívánok neked sok erőt, kitartást, szeretettel ölellek a messzi távolból :(

    VálaszTörlés
  15. Drága Anikó, őszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  16. Drága Anikó, nagyon-nagyon sajnálom!!! :( Őszinte részvétem és kívánok neked sok-sok erőt!

    VálaszTörlés
  17. Kedves Anikó! Mint blogger ismerőst, engem is megérintett a férjed halála. Mi, akik többnyire az ételekről "beszélgetünk", egy idő után valahogy részesei leszünk egymás életének.
    Nagyon sajnálom családotok veszteségét.
    "Ő volt a világ legjobb embere" - írod. Az ilyen emberrel ajándék volt az élet. Ez adjon vígasztalást neked és a lányaidnak további életetekben.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon megdöbbentett ez a hír, nem tudtam hogy beteg a Párod.
    Őszinte részvétem! Nagy nagy ölelés!

    Nagyon sajnálom, hogy ilyen szomorúság, veszteség ért.
    Ha már lesz erőd, azért gyere és írj, hogy vagy. Várlak vissza!

    VálaszTörlés
  19. Drága Anikó! Mélyen együtt érzek veled, fogadd őszinte részvétemet...
    Ölellek

    VálaszTörlés
  20. Fogadd őszinte részvétem! Sok erőt és mielőbbi megnyugvást kívánok! ♥

    VálaszTörlés
  21. Anikó, fogadd őszinte részvétemet, erőt kívánok Neked.

    VálaszTörlés
  22. Anikó, fogadd őszinte részvétemet... Egy szerettünk elvesztése a poklok kínjával egyenlő, kicsit meghal bennünk is valami. Tudom és átérzem a fájdalmadat, feldolgozhatatlan. Nekem a szüleim mentek el nem sok idő elteltével. Szeretettel gondolok rájuk és a hiányuk mérhetetlen. Sok erőt kívánok neked... Vigasztaljon a tudat, hogy már nem szenved és a lelke megpihen az övéi között.

    VálaszTörlés
  23. Őszinte részvétem! Tudom mit érzel! A Férjem tavaly februárban halt meg váratlanul, 3 hét betegség után. A mai napig nem tudtam kiheverni. Annyira hiányzik :'(. Július 1-én lesz a 38. házassági évfordulónk... Az ember él, úgy, ahogy tud. De a hiány nem múlik. Nálam legalábbis még nem...

    VálaszTörlés
  24. Drága Anikó, megrendülve olvastam a szomorú hírt, fogadd őszinte részvétünket az egész család nevében! Egyszeri találkozásunk alkalmával is egy rendkívül kedves és barátságos embert ismertünk meg párod személyében, tiszta szívből veled érzek, csak azt tudom írni, hogy sok erőt kívánok ennek a fájdalomnak a túléléséhez!
    Sok szeretettel ölellek! Puszi! Barbi

    VálaszTörlés