a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2017. március 26., vasárnap

Vasárnapi ebédem

Szeretem ezeket a nagyon egyszerű ételeket, amikkel semmi faxni, mindent összevéve 30 perc alatt készen vannak és lehet enni.
Azonkívül muszáj volt egy kis szénhidrátot is enni, kopogott a szemem az éhségtől.
Fűszeres sertéscomb pirítva, petrezselymes rizzsel, friss fejes salátával
Hozzávalók:
40 dkg sertéscomb, kockákra darabolva
gyros fűszerkeverék
1 ek zsír
2 maréknyi rizs
1 ek szárított petrezselyem
1 ek zsír
só, bors
A húst felkockáztam és jól befűszereztem a gyros fűszerkeverékkel, félretettem bő 30 percre.
Megtisztítottam 1 fej friss zöldsalátát és leveleire bontottam. Elkészítettem hozzá a salátalevet, a szokásos pici cukros és ecetes levet, állítólag ez lebontja a zsírt, egyébként is szeretem meginni ezt a levet, ha már elfogyott belőle a saláta. Jól összeforgattam a salátával.
Köretnek a két maréknyi rizst pici zsíron előpirítottam, felöntöttem háromszoros vízmennyiséggel, sóztam, borsoztam, beleszórtam a petrezselymet és felforraltam, majd takarékon majdnem teljes puhulásig pároltam, akkor elzártam alatta lángot, letakartam konyharuhával és hagytam, hogy a rizs magába szívja a folyadékot.
A fűszeres húskockákat nagy lángon és egy evőkanálnyi zsíron, állandóan kavargatva aranybarnára pirítottam.
Végül tálaltam ezt az egyszerű, de épp ezért nagyon finom ebédet. Jó is volt nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése