a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2017. december 2., szombat

Végre egy kis töltöttkáposzta a mai ebédem...





A nagyobbik lányom meglepett és főzött egy adag töltöttkáposztát méghozzá úgy, ahogy Édesanyám főzte valamikor, azaz berántva a végén. /recept itt részletezve/
Újabban ez a kedvenc variációm.
A végeredmény csodás reprodukció lett, ahogy csukott szemmel kanalaztam és emlékeztem az ízre illatokra, nos a megszólalásig olyan lett, ahogy Anyukám készítette.
Úgy látszik a család tagjainak a kezében benne van "genetikailag" az ételeink íze, aromája.
Katukám nagyon köszönöm, még akkor is, ha egy tányérnyi adagot négyszerre elosztva tudtam megenni, de megettem és nagyon jólesett.







1 megjegyzés:

  1. Egészségedre! Rántással szoktam én is csinálni karácsonyra szándékozom főzni, de már alig várom!

    VálaszTörlés