a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2017. december 12., kedd

Azért készítek ezt azt most már magamnak...

... hiába, a kívánalmak jönnek ahogy kezdek erőre kapni.
Napjaim amúgy nyugisan telnek, tornázom rendszeresen, olvasok sokat, az állatkáimat gondozom, ma például kiporszívóztam az egész házat, közben persze a járókeretemre támaszkodva, mert máshogy még nem megy, sokszor hideget eszem, olykor főzök is, ha megkívánok valamit, tegnap kocsonyát főztem 3 tányérral, mert már nem bírtam tovább, persze kifárasztanak ezek a munkálatok, mindegyik után pár órát feküdnöm kell, majd ha kipihentem magam akkor megint felkelek és teszek-veszek, például itt ülök a gépnél és nézem ki mit süt-főz.
Persze sokmindent készen veszek épp, mert még nem tudok ilyesmit készíteni, például édességeket, szerencse, hogy már házhoz lehet rendelni a bevásárlást, épp ma hozták meg a nagybevásárlásomat, már a karácsonyi főzögetésekre készülve, zöldségek, húsok, sajtok, italok, ilyesmik.
/nem beszélve a fürdőszobai cuccokról/
Süteményeket készen veszünk majd, bejglit, zserbót, moszkauert, sós-köményes házmesterstanglit, pogácsát, mert az még túl nagy falat lenne nekem megsütni, a halászlét is rendeljük, egyedül a rántott pontyot és a köreteket fogjuk elkészíteni itthon a lányaimmal. A krumplisalátát bevállalom simán, panírozást és sütést még nem.
A karácsonyi napokban végtelenül egyszerű ételek lesznek, amiket a lányok fognak összedobni, direkt semmi különlegesre nem készülünk, csak olyat fogunk enni, amit mindegyikünk nagyon szeret és egyszerűen készíthető.
Hát így éldegélek fizikailag egyre erősebben "öregnéneházikójában".


Mutatom miket készítettem ill. ettem/vettem készen az elmúlt időszakban:




 Kocsonya 3 tányér

Készen vett libatepertő





 Sült pulykaszárnytő kifilézve rizzsel



 


Salátafőzelék jó fokhagymásan




Hurka-kolbász sütve
/hidegen is nagyon szeretem/




 Készen vett profiterol
/isteni volt/

3 megjegyzés:

  1. Örülök hogy már a gyógyulás útjára léptél mert ez már az ! Vigyázzál magadra, kellemes készülődést kívánok! ( Tudod azt a mondást hogy "öreg a szekérút"!) Mi még nem vagyunk azok:)

    VálaszTörlés
  2. Erre gondolok Évi, valóban haladok, erősödöm, persze még nem az igazi, de jó úton vagyok. Neked is és családodnak is nagyon kellemes ünnepeket kívánok, szeretettel ölellek :-)

    VálaszTörlés
  3. Csak lassan, mert valóban erőre kell még kapnod, de eljön majd az az idő is, hogy már újra a régi sürgő-forgó, finomakat sütő-főző szenvedélyes szakácsnő leszel.
    Kellemes ünnepeket kívánok és jó egészséget.

    VálaszTörlés