a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. november 30., vasárnap

Rántott sajt kicsit másképp....



Most egy kicsit könnyedebb étellel jövök, mint a kocsonya.
A receptet a kifoztuk.hu oldalán találtam, érdemes ott tallózni, nagyon sok finomság van feltéve.

Jöjjön a recept: 2 főre

20 dkg reszelt sajt /minél többféle annál jobb, tökéletes a maradék sajtok eltüntetésére/
4 ek. liszt
2 egész tojás
1-2 fokhagymagerezd áttörve, vagy nagyon apróra
petrezselyemzöld apróra  /el is maradhat/
só, bors
zsemlemorzsa
olaj a sütéshez

Egy tálban jól összedolgoztam minden hozzávalót, puha, de nem folyós kell legyen a massza !, olajos kézzel diónyi gombócokat  formáztam majd zsemlemorzsába forgattam, bő forró olajban pirosra sütöttem.
Csak forrón, frissen az igazi !!!
Most sült krumplival, tartár mártással, mondhatnám teljesen hagyományosan ettük.

Tartár mártás: simára keverve
2-4 ek. majonéz
2-4 ek. tejföl
só, bors

De rizs, rizi-bizi, krumplipüré, tavasszal petrezselymes újkrumpli is tökéletesen illik hozzá.
A saláták közül meg a fejes, a paradicsom és az uborkasalátát tudom hozzá elképzelni.




3 megjegyzés:

  1. Anikó, ezt éhgyomorral nézegetni....
    Nagyon guszta!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, hasonlót én is készítettem már csak nem gombóc formában, de majd így is kipróbálom. Jól néz ki, egyszerű, de finom. Én meg nem is vagyok híve a bonyolult, macerás ételeknek.

    VálaszTörlés
  3. Lányok egyrészt finom, másrészt nem folyik a sajt a bundából, el lehet használni a maradék sajtokat, szóval egyszerű de nagyon praktikus étel:-))))

    VálaszTörlés