a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. február 18., csütörtök

Egyszerű kis összedobós... Tepsis karaj



Tepsis karaj krumplival, hagymával, salátával

Hozzávalók: 2 főre
4 szelet sertéskaraj/tarja
Fűszerkeverék sült sertéshúsokhoz való bőven
4-6 db közepes krumpli karikázva
1-2 db vöröshagyma karikázva
1-2 gerezd fokhagyma lapkákra
só, bors, pici pirospaprika
olaj
1-2 ek. tejföl a végén
sajt reszelve a tetejére /elmaradhat, most nálam el is maradt /


Még reggel kiklopfoltam a karajszeleteket és bedörzsöltem a fűszerkeverékkel, majd ment a hűtőbe a sütésig.
Vékonyan kiolajoztam egy kisebb tepsit, ment bele az összes vöröshagyma-karika, rá az összes krumplikarika, sóztam borsoztam, pirospaprikáztam, végül a fűszeres hússzeletek, majd a fokhagymalapkák. Meglocsoltam egy-két evőkanálnyi olajjal és aláöntöttem kb. 1 dl vizet, 180 fokos sütőben hagytam párolódni, sülni, amikor a húsnak már szép pirosas színe lett kivettem, megfordítottam a hússzeleteket, vékonyan lekentem tejföllel, a krumplira is kenegettem és ment vissza még egy kis pirulásra.
Finom, fűszeres, jó ropogós lett minden, a hús pedig omlósan vajpuha.


Saláta: a már megszokott nyárias vegyes keverék
1 db jégsaláta
1-2 szál újhagyma a zöldjével együtt
1-2 darab paradicsom darabolva
cukros-ecetes lében megforgatva
só, bors


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése