a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 30., péntek

Könnyűt és gyorsat ebben a nagy melegben...


 Csirkemell vajban sütve rizzsel és szilvaszósszal...
Hozzávalók:
1 db csirkemell, vékony szeletekre majd csíkokra darabolva
só, bors, vaj
Köret:
1 csésze rizs
1 db kisebb vöröshagyma
petrezselyem
só, bors, 2 kanál olaj
Szilvaszósz
0,5 kg érett szilva
2-3 ek. cukor
mézes fűszerkeverék, pár szem szegfűszeg
1 cs oetker fehércsokis pudingpor a sűrítéshez
A rizst kevés zsiradékon megpirítottam, a kockázott vöröshagymát hozzáadtam, együtt pirítottam tovább, majd felöntöttem kétszeres mennyiségű vízzel, sóztam, borsoztam és puhára főztem, a végén kevertem hozzá a jó sok petrezselyemzöldet.

A magozott, megmosott szilvát kislábasban annyi vízzel öntöttem fel, ami szűken ellepte, forrás után rászórtam a cukrot és a fűszereket, 5 percig rotyogtattam majd besűrítettem a fehércsokis pudingporral, amiben fehércsoki darabkák is vannak és természetesen beleolvadnak a forró szilvába, nagyon finom ízt adva. Idén feltűnően sok szilvalevest, szilvaszószt és magát a gyümölcsöt is sokat eszem.

A csirkemellet felszeleteltem majd felcsíkoztam, sóztam borsoztam, vajat forrósítottam és jól lepirítottam minden oldalán a csíkokat, pici vízzel összepároltam és zsírjára sütöttem.

 ... ennyire finom lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése