a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. május 2., péntek

Május elsejei ebédünk a teraszon....



... meleg, kora nyári időjárás, sok napsütés..... a viharok elkerültek minket...
...és a kedvenc ebédünk ilyenkor...szinte minden évben ezt eszünk május elején, amikor megjelenik az újkrumpli... meg a többi friss zöldség és gyümölcs....
... ha nem rántott karaj, akkor rántott csirke, ezek a kötelezőek, a többi a felsoroltak szerint....
... hiába, mi egy teljesen hagyományos család vagyunk....

Az ebéd :
Karajcsontos zöldborsóleves apró galuskákkal  /erről most nem készítettem fotót/
Rántott karaj
Rántott zsenge tök
Petrezselymes újkrumpli
Fejes saláta és újfokhagymás uborkasaláta ecetes-cukros lében
Epres pohárkrém piskótalapocskákkal








Falat amikor ételt kuncsorog..... úgy tud nézni... olyan szívszakasztóan, mint aki egy hete nem kapott enni....


10 megjegyzés:

  1. Jöhet,ebben a sorrendben! A kis drága Falatot, meg is értem :)

    VálaszTörlés
  2. Aztem Falat volt a desszert, ahogy legurítottam a menüt. Aztán láttam csak kuncsorog. Meg hagyományos család is vagytok, magyar, nem kínai...Igen, valahogy mindig azt hiszik, ami gazdi asztalán van jobb.

    VálaszTörlés
  3. Márti köszi:-)))

    Ani így igaz:-))))

    VálaszTörlés
  4. A hagyományosnál nincs is jobb, az már biztos!

    VálaszTörlés
  5. Igazi kis meghitt asztalka tele minden finomsággal. A rántott dolgok hagyján, de az új krumpli most teljesen felcsigázott. Szóval kihúztam volna az egyik széket... :o))

    VálaszTörlés
  6. Lányok köszi, aranyosak vagytok:-))))

    VálaszTörlés
  7. Kellemes idő, finomságos ételek, madárcsicsergés... kell ennél több? Falat nagyon cukor... :o)

    VálaszTörlés
  8. Mi is a hagyományos magyar konyha hívei vagyunk. Amit készítettél mind a fogamra való, nagyon fincsi lehetett.

    VálaszTörlés
  9. Lívia isteni volt, főleg az első újkrumpli, annyira szeretem:-))))

    VálaszTörlés