a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. június 24., szerda

Jön a zöldbabszezon...

Nekem az egyik kedvenc zöldségem, millióféleképpen szeretem elkészíteni, mutatok egy párat kedvcsinálónak...


Zöldbableves gazdagon... sok-sok zöldséggel...
receptleírás itt

Zöldbableves kaprosan tejfölösen vajasgaluskákkal...
receptleírás itt


Zöldbabfőzelék kaprosan, joghurtosan...
receptleírás itt


Zöldbabpörkölt debrecenivel vagy virslivel és nokedlivel....
receptleírás itt



Rakott zöldbab csirkemellkockákkal, besamelesen...
receptleírás itt 

Rakott zöldbab darálthússal...
receptleírás itt


5 megjegyzés:

  1. Vagy egy jó kis temesvári borda, hmm?

    VálaszTörlés
  2. Ez igen, tényleg sokféle zöldbab, és jól is néznek ki.. Én maximum főzeléket készítek, a férjem kedvéért, mert ez a zöldség szintén azok között van amit nem szeretek. Megeszem, de nem annyira szeretem. Nem tudom az okát csak egyszerűen nekem nem jön be, de ha elkészítem, akkor azért egyszer eszek belőle.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés