a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. március 5., hétfő

Ebédelőfizetés 5.hét 1.nap



Alföldi gulyásleves... sertéshússal...  Én mindig, csak és kizárólag marhahússal főzöm a gulyást itthon. De ez egy dolog. Ez meg egy menza. A leves nem látszott szemre finomnak, de meglepetésemre ízes volt és jó sűrű, sok hússal, sok zöldséggel, csipetkével. Megettem.
Tejbegríz fahéjjal... Igy hozták, ahogy itt látszik fent, majd így ettem, ahogy a lenti képen mutatom. rengeteg kakaóval megszórva. Ugyanis imádom a tejbegrízt, jobban, mint a tejberizst és pont ebben az állagban, ahogy hozták, nem sűrű, nem áll meg benne a kanál, de nem is híg folyós, pont a kettő között. Nagyon finom volt, naná, hogy mind megettem.
 
Mandarin... délután, estefelé fincsi lesz.
 



2 megjegyzés:

  1. Nekem meg a vacsorám volt tejbegríz lekvárral és fahéj szórással. Én is szeretem, de én készítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gyakran készítem reggelire vagy vacsira, nagyon szeretem, jobban, mint a tejberizst :-) Amit hoztak az is nagyon fincsi volt és jó állagú :-)

      Törlés