a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2020. május 21., csütörtök

Csirkepörkölt aprólékból lecsósan, nokedlivel, zöldsalátával


 Ahogy öregszem úgy egyre jobban szeretem a csirke aprólékát, bárhogyan elkészítve.
Gyermekkoromban ezeket soha meg nem ettem volna, ezeknek zöme akkoriban a Nagyapám kedvence volt, soha nem értettem miért ? Miért eszi ezeket, amikor ehetne combot, mellett, több húsosat.
Mára értem, ma már nekem is ezek a finomabbak, ízletesebbek, akár sütve, akár rántva, de pörköltnek pedig pláne hogy.
Direkt külön veszem fél vagy 1 kilójával a tisztított csirkelábat, zúzát, szívet, nyakat, kellően alapos tisztítás után adagolom zacskókba... levesnek, pörköltnek és úgy mennek a fagyasztóba.
Finom ízesek... pláne a tanyasiak.
Most csirkeláb, zúza és szív készült nokedlivel, zöldsalátával, amihez még gyalultam egy uborkát is, egyszerűen fölséges ebédem volt.
Recept itt olvasható részletesen : https://zsanuaria.blogspot.com/2010/11/csiripori.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése