a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2020. május 10., vasárnap

Pásztortarhonya fejes salátával


Ma a gombhoz varrtam a kabátot, ugyanis a salátához kellett kitalálnom mit is ennék hozzá igazán.
3 étel volt versenyben, a krumplis tészta, a tojásos nokedli és a pásztortarhonya.
Mindhármat imádom, de végül az döntötte el a dolgot, hogy kiderült számomra, hogy még nincs fent a blogon a pásztortarhonya... nem is értem, ez hogy fordulhatott elő....
Nos, most gyorsan pótoltam.
 Pásztortarhonya
Hozzávalók:
15 dkg kolozsvári szalonna kockázva
10 dkg füstölt kolbász karikázva
1 nagy vöröshagyma kockázva
4 gerezd fokhagyma apróra darabolva
1 db hegyes erős paprika karikázva
1 bögre tarhonya
2 db közepes krumpli kockázva
pici pirospaprika, só, bors, 1 ek paprikakrém

A szalonnát és a kolbászt pörcre sütöttem és félretettem egy kistányérra.
A visszamaradt zsíron megpirítottam a tarhonyát, majd a hagymákat és az erős paprikát és fűszereztem, beleszórtam a krumplit is, felöntöttem annyi vízzel, hogy bőven lepje el, puhára főztem.
Amikor kész lett lefedve állni hagytam, hogy saját gőzében álljon össze véglegesen.

Közben elkészítettem a salátalevet, a salátaleveleket egyenként alaposan átmostam és ment az ecetes-cukros lébe.

Tálaláskor szórtam a tarhonya tetejére a szalonna és kolbászpörcöket.
Mennyei finom, jó ízes, egyszerű étel, áldom a pásztorembereket, akik kitalálták.
Az ilyen ételekért élek, halok igazán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése