a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. december 2., hétfő

Hideg időben meleg ital...



Almalé fűszeresen, forrón
Pont olyan ízű, mint a forralt bor csak alkohol nélkül, ajánlom gyerekeknek és alkoholt nem szerető felnőtteknek - mint amilyen én is vagyok - igazán kiváló.

1 l  almalé 100%-os  
1 l víz
1 mk. mézes fűszerkeverék
cukor ízlés szerint /én 3 evőkanányit tettem bele/

Az egészet összeforraltam és azon melegében több bögrényit elkortyolgattam.
Eszméletlenül finom, pont ilyen havas, esős, szürke téli időre való forró ital, ha már unjuk a teát és a többit.


3 megjegyzés:

  1. Finom lehet ezt jól kitaláltad!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, persze aki a bort szereti az marad annál, de én soha nem iszom alkoholt, még ilyen formában sem, de ez az almalé tökéletes így :-)

    VálaszTörlés