a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 16., péntek

Sajna vége a nyárnak




Szomorú vagyok, mert a nyár mindig olyan gyorsan múlik el, mire feleszmélek már itt az ősz.
Májusban milyen harsogóan , kirobbanóan zöld, szinte feszül  minden, alig várjuk a jó meleg, napsütéses nappalokat, csillagfényes éjszakákat, hajnali madárfütty koncerteket, égzengéses, felhőszakadásos zivatarokat, hogy hozzanak egy kis enyhülést a forróságba, aztán sitty-sutty vége is.
Most meg már szomorodik, fakul a természet is. Már semmi nem annyira zöld, már halványodik inkább sárgás, vöröses, csodálatos színkavalkáddá alakul. Hamarabb sötétedik, később világosodik az ég, a nappalok még melegek, de az éjszakák már jó hűvösek.
Szép az ősz is.
Bezzeg a tél az jó hosszú sötét és hideg lesz, de legalább jókat sütök-főzök majd a családnak, nem fogom sajnálni rá az időt.

Készítettem pár képet a nyárvégi kertről.











5 megjegyzés:

  1. Ne legyél szomorú, majd lesz jövőre is szép napos nyarunk reméljük. Azt szokták mondani hogy minden évszaknak megvan a maga szépsége, látod Te megtaláltad mert olyan szép fotókat készítettél.Télen majd a szép fehér tájat fogod megmutatni szép képeiddel. Nagyon szép azért most is az idő, ahogy kinézek az ablakon a fák már minden színben pompáznak, süt a nap, már megebédeltem, a hasam teli mi kell még ennél több?:-))

    VálaszTörlés
  2. Igazad van Éva, különben nem is vagyok szomorú, mert mindegyik évszakot szeretem ezért-azért, de valahogy a nyár megy a leggyorsabban, az jó lenne ha dupla ideig tartana, persze nem 30-35 fokkal mert az borzasztó, csak állandó 25 fokkal,
    imádnám:-))))))

    VálaszTörlés
  3. Szép képek, szép udvar, és így igaz, szép az ősz is nagyon, az a sok gyönyörű szín! A téllel már bajom van, pedig az volt a kedvenc évszakom, amíg városban laktam. Itt falun, már voltunk elzárva mindentől és az nem volt jó. Az iskola 13 km-re, a férjem munkahelye 65 km-re van, gondolom így érthető, miért félek a téltől! Pedig gyönyörű mikor esik a hó és minden hófehér, itt ráadásul sokkal érintetlenebb mint városon, ezt szeretem, meg a meleg, gyertyafényes lakást, finom süteményillattal. Na, jól elkalandoztam, pedig csak ősz van! :)))

    VálaszTörlés
  4. Hát én örülök, hogy vége a nyárnak. Nálunk majd' végig 33-37 fok volt. Ilyen az Alföld. Sőt nem egyszer 39 körül. Nem hiányzik. Szerintem szeptember, október a legideálisabb gyümi-zöldség terén is. Ilyenkor van minden, és az ár is alacsonyabb. A nap sugarainak melege meg már átmegy kellemes "áldás" számba a perzselő helyett.

    VálaszTörlés
  5. Lányok elnézést a késői válaszért, csak megint volt egy jó könyvem és egész héten, minden szabadidőmben azt olvastam, be sem kapcsoltam a gépet.
    Barbi, egyetértek veled, de én a városban utáltam a telet,ott minden tiszta sár ,latyak, itt falun meg csodálatos fehér minden, puha csend van, amikor esik a sok hó, imádom.
    Mondjuk egyszer sem voltunk elvágva mindentől, közel a város, a falu közepén lakunk, igaz télre jobban spájzolok mindenből, ha úgy adódik ki se kelljen mozdulni, de megértem, hogy aggódsz a nagy távolságok miatt a férjedért, a gyerekekért:-))))
    Teakert, igen a nagy meleg borzasztó, én is nagyon szenvedek tőle, bár itt a Vértes hegy karéjában kicsit hűvösebb, a maximum 35 fok volt, de az is szörnyű volt, állandóan tusoltam, hogy kibírjam, most sokkal kellemesebb, és igazad van rengeteg finomság van ilyenkor:-))))
    Csak ne legyen nagyon hideg a tél, már csak a fűtés miatt sem, mert a gázzal fűtést nem lehet anyagilag bírni, inkább fával fűtünk, a gáz csak kisegítésként szerepel, a férjemnek meg jó kis testmozgást biztosít a
    fa hasogatása:-)

    VálaszTörlés