a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. április 4., csütörtök

300 000 látogató a blogomon......




...3 év alatt....ez rengeteg, ez iszonyú nagy szám nekem, aki azt hittem jó ha az ismerősök és a rokonok nézegetni fogják a receptjeimet, a képeimet, a szösszeneteimet.

Nagyon köszönöm mindenkinek aki itt járt, vagy épp most kukkant be, vagy eztán fog még benézni hozzám, ezekkel a gyönyörű rózsákkal.

Nagyon nagy öröm, nagyon kedves napi/heti elfoglaltság ez a blogolás nekem, szeretem csinálni, így meg pláne, hogy ennyien kíváncsiak rá.
Már úgy kattog az agyam, már úgy sütök-főzök, már legtöbbször azon agyalok milyen újdonsággal rukkoljak elő, hogy mi nincs még feltéve a blogra.
Lila őrületek kotyvasztásáról szó sem lehet, nálam csak hagyományos, magyaros, esetleg olaszos egyszerűségek, levesek, sültek, finom sütik, torták, sós sajtosok, pogácsák találhatóak és eztán is csak ilyenek lesznek.

Továbbra is várok mindenkit sok szeretettel.





12 megjegyzés:

  1. Jövök is, mert tudom milyen kedves vagy, az ételek meg pont az én szám íze szerint valók! Nagyon sok látogatót kívánok még, és gratulálok! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagy gratula! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Anikó! Én veled együtt örülök. Olyan jó volt olvasni ezt a bejegyzést, árad belőle a lelkesedés és a boldogság. Akár mit teszel fel én mindig jövök olvasni téged, nagyon szeretek nálad időzni, szeretem a receptjeidet, mert a rohanó hétköznapok konyháját képviseli: könnyen, gyorsan, finomat. Szívből gratulálok ehhez a szép kerek számhoz, én továbbra is várom a remek receptjeidet.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a tényleg nagy számú látogatókhoz.
    De nem tudom, hogy miért gondoltad azt, hogy nem lesznek látogatóid csak a rokonok, ismerősök? Nagyon sok finomságot készítesz. Akik látogatnak ők is így gondolják. Sokan szeretik a hagyományos ízeket pl. én is. Úgy hogy csak így tovább a látogatóid örömére, és persze elsősorban a családod és a magad örömére.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Ez igen szép szám! :-)) De meg is értem, hogy elérted, ilyen jó bloggal!

    VálaszTörlés
  6. Én szívesen jövök, Talán írhatom, hogy minden nap! Csak így tovább, jó munkát a jövőben is!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Anikó!
    Gratulálok, ez bizony tényleg nagy és szép szám! További jó sütést-főzést kívánok Neked a családod, rokonaid, barátaid és a Mi legnagyobb örömünkre! :-)) ...és persze továbbra is kellemes/sikeres blogolást!
    Ölellek! :)

    VálaszTörlés
  8. Szeretettel gratulálok :-) Süss-főzz még sok-sok finomságot :-)

    VálaszTörlés
  9. Egyszerűen elájultam ma reggel amikor bekapcsoltam a gépet és láttam mennyien írtatok kommentet és könnyekig meghatott az összes hozzászólás, annyira aranyosak és kedvesek vagytok és komolyan megtisztelő a folyamatos bátorításotok, buzdításotok, mindannyiótoknak nagyon-nagyon köszönöm: Barbikám,N.D.,Nea, Lívia, Gionetta, Krisztikém, Carpe Diem, Gabikám, Vikikém :-))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  10. Anikó Drága!
    Nagyon gratulálok ehhez a nagy számhoz. De nem kell csodálkoznod, hogy ennyien benéznek hozzád. Finomakat főzöl, mindenkihez van egy-egy kedves szavad, mindenkit érdekelnek a történeteid... Nekem is olyan, mintha hazatérnék. (Sajnos most elég későn írok, de napokig nem voltam internet-közelben, se Tv, se sajtó, se semmi, csak egy kis pihenés.) Szóval, kívánok Én is további csodás ételeket, írásokat, és sokáig csináld, amíg örömödet leled benne. Mi mindennap várjuk az írásaidat, az ételekről, az állatokról..... Szóval jó itt lenni. Puszi Neked!!

    VálaszTörlés
  11. Marika nagyon köszönöm kedves szavaidat, nagyon jólesik és boldogan folytatom tovább:-))))

    VálaszTörlés