a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. december 28., szombat

Szilveszterre ajánlom..... Csülök pékné módra...




Megmondom őszintén én a sült csülköt sokkal jobban szeretem, mint a malac bármelyik részét.
Először is sajnálom a kismalacokat, hogy ezért az egy estéért, éjszakáért tömegesen leölik őket.
Megkóstoltam ugyan, de iszonyú rosszul éreztem magam közben, lelkiismeret furdalásom volt.
Másodszor nekem nem annyira szaftos a húsa, mint pl. a kifejlett sertés csülke, persze isteni a jó ropogósra sült bőr - sörrel kenegetve sülés közben - na de azt a csülöknél is elérjük.
Na szóval nálunk nincs malacsült, de még süldőmalacé sem.
Van viszont Csülök pékné módra, jó fűszeresen, ropogósan, velesült hagymás, kacsamájas krumplival, dinsztelt káposztával, vagy hordós savanyúsággal, vagy olajos-hagymás savanyúkáposztával.
Idén is ez lesz a szilveszteri vacsora.

Előtte utána hagymás-törtkrumplis pogácsa és sonkás-sajtos kiflik lesznek, amik kitűnő sör/borkorcsolyáknak bizonyultak évek óta.

Részletes receptleírás itt







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése