a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. március 19., csütörtök

Eperleves tejszínesen...




A tegnapi kolbászos bab után délután majd meghaltunk egy kis édesért, valami finomságért.
Közben a fagyasztóban van jó pár zacskó/doboz fagyasztott pirosgyümölcs, amit a télen még nem használtam fel, nosza előkaptam egy zacskó epret , bő fűszeres vízben felforraltam, annyiban amennyi levest/szószt szerettem volna, közben kikevertem egy tejszínpudingport kevés vízzel és besűrítettem.
Inkább sűrűbb, szószosabb lett, mint leveses.
Picit hagytam visszahűlni, de még melegen bekanalaztunk egy-egy tányérral, és mivel nem lett túl édes, így bőven nyomtam rá tejszínhabot.
Csodás volt.
Hétvégén jön a következő variáció.


Hozzávalók:
1 zacskó fagyasztott eper - de lehet málna, meggy, szeder, ribizli, vagy vegyesen mind
1 tk. mézes fűszerkeverék
1 kk. szegfűszeg vagy szegfűbors
cukor ízlés szerint
csipet só
1 tasak oetker főzős tejszínpuding, a leírás szerint kikeverve hidegvízzel
2 dl zsíros habtejszín

tejszínhab a tálaláshoz



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése