a legméltóságteljesebb cica

a legméltóságteljesebb cica
Tituka most 10 éves

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 6 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 7 éves

Keresés ebben a blogban

2015. március 29., vasárnap

Sütögettem is a hétvégén...

... mert hűvös van, és olyan jól esett a meleg konyha, no meg a süteményillat.


... a Dédi féle Mákos szilvalekváros lepény... de most teljes kiőrlésű búzalisztből készítettem és csak fél adagot
recept  itt



... cukros fonottkák is készültek a kelt tészta másik feléből,  finom citromhéjas, mazsolás tészta, egy bögre hideg tejjel mennyei reggelire, vacsorára.
A kinyújtott tésztadarabot csíkokra vágtam, hármasával összefontam és a két végét összenyomkodtam, ezáltal kerek formákat kaptam és így sütöttem meg.


... Sajtos ropogós rudak, két nagy gáztepsivel, és ezek is teljes kiőrlésű búzalisztből
recept  itt

... és a főétel: a Kolozsvári rakott káposzta
recept  itt


2 megjegyzés:

  1. Húúú Anikó megint kitettél magadért na meg a családodért. Csupa finomság, és a sütik is mind a kedvenceim, mert imádom a kelt fonottakat és a szilvalekváros sütiket meg pláne. A férjem is kérte, hogy készítsek ilyen káposztás ételt, de mondtam neki, hogy már itt a tavasz hagyjuk már el. De lehet, hogy mégis csinálok valamit a savanyú káposztával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj kitennem, mert szeretünk enni, most egy darabig nálunk is ez volt az utolsó savanyúkáposztás étel, de nyáron majd jön a nyári töltött káposztám, ami szintén savanyúkáposztás, szóval mondhatom, hogy nálunk a káposzta /többek között/ jöhet minden évszakban, nagyon-nagyon szeretjük. De előbb majd most sorban a tavasziakra kerül sor, meg a nyáriakra, már alig várom:-))))

      Törlés