a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. február 19., hétfő

Ebédelőfizetés 3.hét 1.nap

Scsí azaz Káposztaleves hússal...  sok káposztával, répával, hússal, kaprosan, tejföllel pikánsítva egy nagyon finom, ízes leves volt, az utolsó cseppig kikanalaztam, nagyon ízlett !!!!
Egy egész fazékkal elfogadtam volna.
És ami külön szuper volt, hogy a káposztát nem főzték agyon benne, roppanósra csak.


Piskóta csokiöntettel...  ezt a fogást nagyon vártam, világéletben a kedvencem volt, most sem csalódtam benne, olyan volt pont, mint az emlékeimben, bár egy picit lehetett volna édesebb, de ugyebár az egészségesebb táplálkozás jegyében vagyunk.
Itt is minden falatot és cseppet megettem.

Narancs...   és végül még ez a gyümölcs is, majd valamikor délután, talán estefelé eszem meg.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése