a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. május 2., szerda

Néha - néha ilyeneket vacsorázom...

... amikor éhes vagyok, amikor nagyon light-os ebédet hoznak: pl. ma zöldséglevest és kakaós tejbegrízt, amit egyébként nagyon szeretek, de lássuk be hamar megéhezik ezután az ember, vagy  amikor nem kívánok semmilyen hideget, akkor muszáj olykor összedobni valamit, valami meleg ételt, ha feltűnően éhes vagyok...
Nos, ilyenkor készül valami jóféle spagetti vagy makaróni, vagy lebbencsleves, vagy a megunhatatlan salátafőzelék vagy leves, csak a sűrítés mértékétől függően, és esetleg egy adag vajas-tejes krumplipüré almakompóttal vagy bármilyen más kompóttal.
Mostanában valamelyik hétköznap este volt: 
Makaróni gombás arabiata szósszal, sok reszelt sajttal
makaróni egy személy részére
1 ü. készen kapható, üveges csípős arabiata szósz
1 db vöröshagyma kockázva
1 ek. oregano
1 kis üveg szeletelt csiperke gomba - levétől leöntve
sok reszelt trappista
Forró sós vízben kifőzöm 8 perc alatt a makarónit, majd leszűröm, tálba szedem, amibe egy kevés zsírt tettem, összeforgatom.
Közben kevés olajon dinsztelem a hagymát, hozzászórom a levétől leöntött gombát és összepirítom, meghintem oreganoval és ráborítom a készen kapható szószt, ami nekem nagyon ízlik, isteni csípős.
összefőzöm pár perc alatt és már tálalok is.
Tányérba megy a makaróni, rá a szósz, jó bőven és máris reszelem rá a sok sajtot, fotelba helyezkedem és jöhet a Konyhafőnök következő része, ahol számomra ugyan borzasztó ételek készülnek, olykor borzasztó alapanyagokkal, olyanokkal is amiket még nem is láttam, amikről még nem is hallottam soha, én egészen biztosan képtelen lennék olyasmiket készíteni, de azért érdeklődéssel nézem a versenyzőket és azt a mérhetetlen pazarlást, ami ott megy.
 

... és ma este lett :
Salátafőzelék zöldspárgával és sok petrezselyemmel... no meg rántottakockákkal
1 fej saláta, már kicsit fonnyadt
1 cs. zöldspárga
1 csokor friss zöldpetrezselyem
6 gerezd fokhagyma apróra
olaj, liszt
tej, tejszín
só, bors
3 tojásból rántottalepény, majd felkockázva
A négynapos hosszúhétvégéről maradtak meg a zöldségek és mivel idén tavasszal még nem ettem salátafőzeléket, hát most összedobtam, spárgát is tettem hozzá, meg petrezselymet is, és pertsze jó fokhagymásan, tejesen, tejszínesen készítve berántva.
Számomra megunhatatlan főzelék.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése