a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2020. március 15., vasárnap

Levesbetét húslevesben : májgombóc


Kacsaaprólékos húslevesben most a levesbetét májgombóc 
Hozzávalók :
30 dkg csirkemáj
1 db nagy vöröshagyma kockázva
3 gerezd fokhagyma
1 egész tojás
3 tk. majoranna
7 ek. zsemlemorzsa
7 ek. búzadara
só, bors
A májat a hagymákkal együtt botmixerrel pépesítettem, majd hozzákevertem az összes többit, jól fűszereztem és 30 percig állni hagytam.
Kifőzni lehet a húsleveslében is, de lehet gyöngyöző, forrásban lévő sós vízben is, evőkanálnyi adagonként.
Sokkal finomabb, mint bármelyik bolti hasonló készítmény.
Ebből a mennyiségből 18 db lett, ebből 6 darabot belefőztem a húslevesbe azonnali fogyasztásra és a többit tálcán betettem a fagyasztóba, majd zacskózom és így lesz későbbi levesekhez is.

A mai ünnepi desszertem : Csokis tejberizs eperbefőttel és tejszínhabbal
Hozzávalók :
0,5 l tej
1 bögre rizs
csipet só
2-3 ek cukor
2-3 ek kakaópor
1 marék étcsokoládés csokipasztilla
1 marék mazsola
eperbefőtt  leve leszűrve
tejszínhab
A szokott módon tejberizst főztem, majd a végén kevertem hozzá a kakaóport és szórtam bele a mazsolát, jól elkevertem és lefedve hagytam kihűlni.
Három bögrét és egy tálkát töltöttem meg, tetejére adagoltam az eperszemeket.
Tálaláskor tejszínhab jön még rá.
Nagyon finom és halálegyszerű édesség.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése