a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2014. március 11., kedd

Csodás tavaszias idő....





Majd megszakad az aranyeső annyi a virág rajta......


Kerti bútorok kikészítve.
Tegnap félórát, ma már egy órát napoztam.
Csak ilyenkor bírom elviselni a napot, most kellemes nagyon üldögélni és nézelődni.


Leanderek már kint vannak, nem viselte meg őket ez az enyhe tél.



Sárgabarackfa kezdi bontogatni a virágszirmait, a méhek vadul poroznak, annyi döng a virágok körül, hogy attól féltem megcsípnek, míg elkattintom ezt a pár fotót.
Jaj csak most ne jöjjön fagy, mert akkor sok barackunk lesz, nagyszemű, mézédes és leveses fajta, nagyon szeretem.



A hátsó kert, márciusi napsütésben, és Falattal, hűséges kísérőmmel.



A tulipánok is bújnak, alig várom, hogy lássam milyen színkavalkád lesz itt.



A szilvafa is virágban áll, csodás szép fehér virágai vannak.




3 megjegyzés:

  1. Jaj de irigyellek, én két napja tervezem, hogy kiülök aztán a sok tennivaló közben eltelik a nap... :( Csodaszép idő van, a kertetek gyönyörű! Holnap Apával megint Pestre megyünk, majd megpróbálom rávenni, hogy álljunk meg valahol napozni egyet! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem nézegetni a kertes fotóidat...
    Jó, hogy említed... a leanderemet nekem is ki kell tenni már a teraszra...

    VálaszTörlés
  3. Barbi annyira jó a napon, egész héten kint ülök napi egy órát, nagyon jólesik, szombattól megint visszahűl és lehetnek akár hózáporok is, ki kell használni ezt a csodás időt, a nyári forróságban úgysem ülök már ki, legfeljebb a medencében heverészek kicsit:-)))))

    Köszi Gabikám, nyugodtan tedd ki a leandereket, már nem lesz annyira hideg, hogy kárt tegyen bennük, -5 fokig semmi bajuk nem lesz, viszont a nap, meg egy kis eső csodát tesz majd:-)))))

    VálaszTörlés