a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 5., szombat

Fokhagymaszószos csirkemellkocka és zúza rizzsel... már megint


Egyszerűen megőrülök a fokhagymaszószos ételekért, imádom.
Ahányszor csak eszembe jut már főzöm is, valami csodafinom.
Most vegyesen készítettem pulykazúzából és csirkemellkockákból, de csak zúzával is vagy csak csirkedarabokkal is működik, gyakorlatilag bármilyen hússal elkészíthető, sertéshússal is felcsíkozva.
A fokhagymaszósz kiváló a fűszeres bundában sütött húsdarabokhoz ugyanúgy mint húslevesben főtt hús mellé is, sőt vegán módra, csak párolt zöldségekhez is, mindenhogyan kitűnő.
Egyszerű és könnyű étel.
Részletes Recept itt is megtalálható


Most a pulykazúzát kellő tisztítás után apróra daraboltam, majd annyi fűszeres vízben /vegeta, őrölt bors, vöröshagyma kis kockákra, 1-2 gerezd fokhagyma,1 ek. paprikakrém/ ami ellepi majdnem puhára főztem, akkor adtam hozzá a csirkemellkockákat, majd amikor az is hozzápuhult elkészítettem a világos rántást sok-sok tört fokhagymával, amit elkevertem bőven tejföllel majd tejszínnel is és besűrítettem vele a húsokat, kellemes, selymesen krémes szószt kaptam, nem is kellett utánízesíteni annyira eltaláltam mindent benne.
Csodafinom ebédünk lett, párolt rizzsel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése