a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. október 20., kedd

Csirkemellszeletek citromos vajban sütve....



Ez aztán igazán gyors és könnyű ebéd, most ugyan rizzsel és paradicsomsalátával tálaltam, de legközelebb, mert lesz legközelebb is, annyira finom, nos akkor fokhagymás, erőspaprikás, sajtos szélesmetélttel vagy spagettivel fogom tálalni.


Csirkemellszeletek citromos vajban sütve...

1 csirkemellfilé, kettévágva és vékonyan felszeletelve
5 dkg vaj+ 1 ek olaj, mert az olaj megakadályozza a vaj megégését
1 citrom leve, kevés reszelt héja
só, bors

A nagyon vékonyra szeletelt csirkemellet sóztam-borsoztam, majd a forró olajos vajon az összes szelet mindkét oldalát megkapattam, meglocsoltam a citromlével, pár percig rotyogtattam benne, a végén ráreszeltem egy kevés citromhéjat is és kész.
Köret sima párolt rizs volt.


... paradicsomsaláta... megunhatatlan...


... legközelebb ilyesmi körettel tálalom... spagetti fokhagymás, erős paprikás, sajtos...


2 megjegyzés:

  1. Anikó, nagyon guszta ez az étel. Alkalomadtán ki fogom próbálni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Roza nagyon merem ajánlani, finom és könnyű, a citromtól olyan friss, jóleső, tulajdonképpen bármilyen körettel salátával passzol, szóval nem bánod meg :-)

      Törlés