a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2016. december 15., csütörtök

Az idei bejglim... és lőn márványosság...

Részletes receptleírás   itt 
természetesen már a javított változat, hogy mindenkinek márványos legyen a bejglije !!!!


Szomorú vagyok, mert aki igazán értékelné, enné és dícsérné, mert nagyon szerette minden főztömet és sütésemet, még akkor is, ha néha morgott ezért azért, ő már nem eheti.
Nagyon hiányzik. Nincs óra, hogy ne gondolnék rá, hogy ne fájna a szívem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Olvastam a receptedet én általában nem kelt tésztából készítem de a márványosság nálam sokszor hiányzik, megreped a teteje. Azért mindig elfogy hamar:-)) Anikó erősnek kell lenned, az ünnepi hangulat gondolom még fájdalmasabb időszak számodra!

    VálaszTörlés
  2. Éva köszi, tudod egyfolytában erős próbálok lenni, halálosan kimerít, néha jól kisírom magam, sokat emlékezem, van mire, nekünk nagyon bodog házasságunk volt, iszonyatos a veszteségem, szerncsére a gyerekeim gondoskodnak rólam, nekik sem könnyű, imádták az apjukat.
    Majd megnézem a te bejglirecepted, mert én meg azt nem ismerem amibe nem kell élesztő, ki fogom próbálni :-) Éva ha a receptemnél lévő kenegetés szerint csinálod a tiéd is mindig márványos lesz :-) Feltétlen próbáld ki :-)

    VálaszTörlés