a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. július 17., kedd

Hőségben ezeket eszem...



... Fekete cseresznyeleves jéghidegen
/most raktam bele egy citrom húsát kikaparva a már kész levesbe, tehát nem belefőzve. Volt egy nagy, vastag héjú citromom, aminek nagyon könnyen kikaparható húsa volt, nos így történt, hogy ment a levesbe, finom savanykássá tette az amúgy édes tejszínes levest./

... tegnap épp káposztás kocka volt, sósan-borsosan
/a második adagot mindig cukrozva eszem már/

 
... Tejbegríz eperdzsemmel langyosan
 



2 megjegyzés:

  1. Hasonlókat eszünk mi is. A múlt héten volt meggyleves, és volt káposztás tészta is csak nem együtt. Több kiló meggyet vettünk, bent van egyrésze a fagyasztóba és van a hűtőben is, hogy legyen akkor is amikor már nem lehet kapni, de még nyár és meleg van. Ugyanis szeretjük a meggylevest, meggyszószt, a pohárkrémet - ezt tegnap készítettem - a meggyes pitét, meggyes rétest, stb. Tejbegrízt is szoktam készíteni gyümölcsöset vagy lekvárosat vagy kakaósat, sokszor az a vacsorám.
    Finom lehetett az általad készített cseresznyeleves és a tejbegríz is, de a káposztás tészta is.
    Szerencse azért, hogy még az idén nem ment a hőmérő foka 35 vagy akár 38 fok köré, mint tavaly. Családi házikóban azért jobban elviselhető a meleg, úgy gondolom.

    VálaszTörlés
  2. Én sem együtt eszem a cseresznyelevest meg a káposztás tésztát, egyik nap az egyik, másik nap a másik, ma pl. paprikás krumpli volt nokedlivel, lassan belejövök az egyszemélyes adagba. Holnapra túrós tésztát tervezek szalonnapörccel, jó tejfelesen, szóval mindig csak egyféle és kevés. A tejbegríz is egyedül szerepelt egyik nap, én nagyon szeretem. Igen, elviselhető a hőmérséklet a házban, hiszen szigetelt minden.

    VálaszTörlés