a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. július 13., péntek

Marhahúsleves


Mióta hazajöttem a kórházból azóta terveztem, azóta ácsingóztam utána, és most jött össze végre.
Az egyik legfinomabb leves, valóságos gyógyszer.
Rögtön két tányérral ettem, megunhatatlan.
Marhaoldalast, velős csontokat, marhalábszárt főztem vajpuhára bagatell 3 óra lassú gyöngyöztetés mellett, zöldségekkel, ahogy azt kell.
A zöldségeket majd külön fogom megenni.
A forró csontvelőt jól megsózva forró pirítóson eszegettem, imádom.
Levesbetétnek, mint látszik is csigatésztát főztem hozzá.
Mindenki tudja hogy kell húslevest főzni, ha valaki mégsem, akkor itt olvashatja a marhahúsleves részletes receptjét..
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése