a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. január 21., hétfő

Megjött az új nagy hűtőm... ebben a piszok nagy hidegben

Hűtőcsere kisebbről nagyobbra épp ebben a piszok nagy hidegben, Kata lányomtól kaptam karácsonyra, csak ma tudták kiszállítani.
Ilyen volt a kicsi régi... mit "régi", még most is csak 1 éves
Egy évvel ezelőtt Karina vette, amikor még a kórházban voltam, és szerelte föl az új kis házikómat, akkor logikusnak látszott, hogy egy embernek tökéletesen elég kell hogy legyen egy ekkora, csakhogy...
ad 1./ mindig nagy hűtőhöz voltam szokva,
ad.2./ mindig bespájzolós voltam és emiatt sem fértem el benne,
... egyszerűen hozzá voltam szokva, hogy nekem mindig minden van itthon, na ez most nem így volt ebben az egy évben, pláne nyáron, amikor a nagy hőségben az égvilágon mindent be kellene tudni tenni, lábasokat, fazekakat is ! Itt bukott el végleg a kicsi.
Nem mondom, hogy nem fértem el valahogy, persze a legszükségesebbekkel, a legfontosabbakkal, csak jól összegyömöszölődve, és tényleg rumlis és olykor átláthatatlan volt. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg mindent nem tudtam megvenni, amit szerettem volna a fagyasztójába, mert nem fért bele.
/Igazából a legnagyobb vágyam mindig is egy hatalmas kétajtós, igazán nagy, szekrény méretű hűtő volt, ami jégkockát is készít és annyi hely van benne, hogy még én is befértem vona nagy hőség idején... ez vicc volt :-) ... most már örökre vágyálom marad, ha élne a férjem lenne, mert beszéltünk is róla annakidején, de most már mindegy is, piszok drágák, meg egyszemélyes háztartásba minek is./


 
és ilyen a nagy új...
kicsit kényelmesebben el fogok férni a kétszer akkora fiókokban, polcokon, remélhetőleg.
Végre tarthatok itthon fagyasztott gyümölcsöket is a húsokon és zöldségeken kívül, meg sok és sokféle fagylaltot, ami nekem télen is fontos, mert a kedvencem. Nem beszélve a kenyérről, zsömlékről... mióta egyedül vagyok nem fogy olyan tempóban, nem is minden nap eszem, és egy idő múlva megpenészedik vagy összeszárad, dobhatom ki, szeretem, ha ilyesmi is van lefagyasztva, ha kell csak kikapok 2 szeletet és félóra múlva olyan, mintha frissen lett volna hozva a boltból.
Na szóval ilyen hülyeségeim vannak.




2 megjegyzés:

  1. Szerintem(ha elfogadsz egy tanácsot) a lábosokat,fazekakat,ne tedd be a hűtőbe! Ha pl.( szögletes ) műanyag dobozokban tárolod az ételeket sokkal több minden befér/ helytakarékosabb/ és átláthatóbb, tapasztalatom szerint. Megéri az a kis fáradtság, több mosogatás. Sok örömet az új hűtődhöz!

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy elfogadom, sőt megköszönöm a jó tanácsot :-) Most tervezem beszerezni az üveg és műanyag dobozokat az ilyen tárolásra :-) Köszönöm :-)

    VálaszTörlés