a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. január 17., csütörtök

A héten ezek mentek...



 Reggelire... mustáros tojáskrém, mindenféle paprikákkal
3-4 főtt tojás összetörve
1 tk. mustár, só, őrölt bors
1 db natúr tömlős sajt vagy natúr sajtkrém /nálam most Hajdú/
2-3 szál újhagyma karikázva
Fentieket jól összekevertem és behűtöttem, extrudált kenyérre, vagy pirítósra kenve mennyei, sok-sok zöldséggel, paprikákkal, retekkel.


Krumplileves... zöldségesen, csipetkésen
1 db vöröshagyma, kockázva
2 gerezd fokhagyma, apróra
pici pirospaprika
4 db közepes krumpli kockázva
1 sárgarépa, egy fehérrépa, karikázva
1 kis darab zeller és egy kisdarab karalábé, kockázva
1 ek. paprikakrém /házi/
1 ek szárított lestyán
só, bors
1 tojás+ liszt amennyit felvesz: csipetke
összedinszteltem a zöldségeket, hagymákat, meghintettem pirospaprikával és felengedtem 1,5 liter vízzel, ment bele a krumpli is, fűszereztem és felforraltam, majd beleszórtam a csipetkét is.
10 percet főztem és kész is volt, jó finom csípős lett. 



Rántott mindenféle... csirkemáj, gomba, karfiol... sült krumplikarikák és majonézes kukoricasaláta
Szoktam itthon tartani mindenféle panírozott ezt meg azt, hogyha nincs kedvem főzni, akkor legyen mit előkapni és kisütni, no most is ez történt, egyedül a krumplit sütöttem most itthoni, már csírázni kezdő, ráncosodó krumplikból, hogy szabaduljak tőlük, meg a kukoricasalátát: konzervkukoricából, 2 szál újhagymával és kikevertem a kész majonézt meg tejfölt, picit fűszereztem és behűtöttem.
isteni volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése