a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. június 24., hétfő

Paprikáskrumpli... mennyei étel


Paprikás krumpli újkrumplival, apró nokedlivel, csípős puszta debrecenivel...
Újabban imádom ezt az ételt, ez nem mindig volt így, főleg gyermek és ifjúkoromban nem, akkoriban szegényes kajának tartottam, inkább húst ettem volna hússal, de mára a paprikás krumpli nálam visszatért a legmagasabb piedesztálok egyikére. Mennyei étel.
 Hozzávalók:
0,5 kg újkrumpli, lekapargatva, darabolva
1 ek. zsír
1 nagy vöröshagyma, kockázva
4 gerezd fokhagyma, apróra
1 ek. pirospaprika, 1 ek. paprikakrém
só, bors, 1 hegyes erős paprika karikázva
1 pár csípős puszta debreceni, darabolva
2 tojás, só, liszt, az apró nokedlihez

A hagymákat dinszteltem a zsíron, majd meghintettem pirospaprikával és belezúdítottam a krumplit, majd a kolbászkákat is, felöntöttem bőségesen vízzel, majd fűszereztem és felforraltam, 10 perces főzés után beleszaggattam az apró nokedliket is és készre főztem újabb 5 perc alatt.
Isteni finom lett és jó csípős, naná, hogy friss, jéghideg kovászos uborkával ettem.
Most megyek majd a második adagért, az egyik legfinomabb magyar étel esküszöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése