a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. június 4., kedd

Kata főzte a mai ebédemet...


Friss gyalult tök  /kép a netről/

friss kapor  /kép a netről/

Az igazság az, hogy mindkét gyermekem szuperül főz, egyrészt hozzászoktak a finom házias ízekhez, mert mióta élnek mindig jó ételeket kaptak enni, nem csak itthon, hanem bárhol a családban, ugyanis nálunk mindenki eszméletlenül jól főzött, az én ágamról is meg a férjem ágáról is.
Nem csak tanultak tőlük, hanem örököltek is érzéket hozzá.
Mindkét nagymama, sőt az egyszem nagypapa /Édesapám/ is remekül sütött-főzött mindig és a          gyerekeim rengeteg időt töltöttek a nagyszülőkkel, egész nyarakat a Balatonnál, azonkívül voltak vidéki nagynénik is ahol nyaranta szintén megfordultak egy-két hétre és jókat ehettek. Szóval volt minta bőven.
Meg is van az eredménye, büszke vagyok rájuk.

 Tökfőzelék fasírttal... idei, friss, gyalult tökből... isteni finom, fűszeres  mindkettő 
Ezt most tokkal-vonóval Kata főzte nekem, mondanom sem kel úgy bevágtam, mint a huzat.
Úgy jóllaktam, majd szét durranok.                                               

... ebéd utáni desszertem ma... eper pici cukorral meghintve... végre ez már magyar szabadföldi, hát zongorázni lehet a különbséget a spanyolhoz képest. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése