a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. május 30., csütörtök

Tanyasi sültcsirke....


Tanyasi sültcsirke velesült újkrumplival és szilvaszósszal
Nem variáltam túl az ebédet, ebben az esős, borult időben mindenképpen egy szeretett fogást akartam készíteni és minél egyszerűbben.
Hozzávalók:
fél tanyasi csirke
só, őrölt bors, olaj
4 db közepes újkrumpli kockázva
1 ü. szilvakompót
1 cs. vaníliás pudingpor
1 tk. mézesfűszerkeverék
A fél csirkét tisztítás után befűszereztem, tepsibe raktam a húsos résszel lefelé, öntöttem alá pici vizet és pár kanál olajat, betettem a sütőbe párolódni, kb. 1 óra elteltével megfordítottam, mellérakosgattam a tisztított kockázott újkrumplit is és visszatettem sülni.
Közben elkészítettem a szilvaszószt, lábasba öntöttem a befőtt levét, majd adtam hozzá ugyanannyi vizet, a fűszerkeveréket és felforraltam, közben kikevertem kevés vízzel a pudingport és forrás után besűrítettem a levet, hozzáöntöttem a szilvadarabokat is, megvártam míg még egyet forr és kész is volt.
Ezek után felnyomtam a sütő hőjét 220 fokra és pirosra, ropogósra sütöttem percek alatt a csirkét.
Hát ezért akartam ma mindenáron ezt ebédelni, mert ebben nem lehet csalódni, mindig, minden körülmény között nagyon finom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése