a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2013. január 25., péntek

Fánk minden mennyiségben...





Imádom a fánkot, szalagosan baracklekvárral......







...gömbalakúan, meggylekvárral vagy narancs, vagy eperdzsemmel, mindegy csak jó sok legyen....

nagyon finom, könnyű, foszlós.....







3 megjegyzés:

  1. Nekem is kéne sütnöm...Ha már játékot is hirdettem felőle...Guszták! Most be tudnék vállalni egy-kettőt...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem én is a fánkot, legyen bármilyen. A napokban túrós csörögét sütöttem, KataKonyhától, érdemes kipróbálni, nagyon finom és egyszerű, de most szalagosat kell sütnöm, úgy megkívántam tőled.

    VálaszTörlés
  3. Krisztina idén valamiért nagyon kívánom a fánkot, nem győzöm sütni, arra azért ügyelek, hogy csak fél kiló lisztből alkalmanként, így az hamar elfogy, nem unjuk meg, másnap jön a következő adag:-))))


    Marika én is kinéztem a túrós csörögét a Katánál, meg is fogom sütni, jó lehet nagyon, a sima csörögét is szeretem, nagymamám rengeteget sütött gyerekkoromban, de szinte mindegy is, annyira szeretem mindet. Jó sütögetést neked is, én is állok neki a mai adagnak:-)))))

    VálaszTörlés