a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 14., kedd

Már megint lecsó...

... most minden nélkül, csak magában, jó csípősen és levesesen, hogy a friss kovászos kenyeret legyen miben tunkolni. Így a legjobb !!!
Hogy én mennyire szeretem ! Mennyei.
Egy pesti háromemeletes, gangos bérházban nőttem fel, ahol nyáron a lecsó illata lengte be az egész házat, bárhonnan érkeztem haza, ahogy beléptem a kapun a lépcsőházba, becsuktam a szemem, nekidőltem a falnak és nagyot szippantottam ebből a jó lecsóillatból, elöntött a jóleső érzés, hogy hazaértem, hogy itthon vagyok. Nyaranta nekem a lecsó illata egyenlő volt az otthon illatával, egyébként ezzel a mai napig így vagyok.




3 megjegyzés:

  1. Én is így szeretem. Minden plussz nélkül, egyszerűen. De nekem a paprika héja mindig felpöndörödik, azt nem szeretem, van erre valami tipped, hogy ne pöndörödjön fel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi, nem szabad a nagy, húsos, vastaghéjú paprikából csinálni, mindig apró kicsi lecsópaprikát vegyél abból biztosan nem pöndörödik. Őszintén én enni is ezeket a kicsiket veszem, egyedül tölteni jók ezek a húsos vastaghéjú paprikák :-) Így gondolom, én általában soha nem veszem ezeket a paprikákat, mert emészteni sem könnyű, pont a vastag héja miatt :-) Próbáld ki, és szólj vissza bevált-e !!!

      Törlés