a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 4., szombat

Egy forró szombaton a reggelim és az ebédem



Reggelim egy kis gyümölcs kenyérrel, most szilva és őszibarack, de szoktam a görögdinnyéhez is enni,  és szoktam a szőlőt is kenyérrel enni, akár reggelire, akár vacsorára.
Egész gyermekkoromban láttam, hogy Édesapám így ette ezeket a gyümölcsöket, így szerettem meg én is.

Ebéd paprikáskrumpli tarhonyával és csípős puszta debrecenivel valamint kovászos uborkával.
Elég is ennyi ebben a melegben.


Délután uzsonnára vagy korai vacsira majd egy pár főtt kukorica lesz és jeges tejeskávé, amibe teljesen beleszerelmesedtem, minden nap iszom egy bögrével, benne jó sok jégkockával.
Természetesen Maci instant kávéporból keverem a hideg tejbe, mivel rendes kávét nem ihatok a szívem miatt, ugyanis rosszullétet okoz nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése