a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. november 25., vasárnap

Ma főzős napot csináltam



Főztem előre a jövő hétre is, ezek készültek:  csupa-csupa kedvencem

Paradicsomos káposzta 2 adag.
Feltétnek majd sütök hozzá frissen fasírtot.


Káposzta pirítva, majd káposztás tésztának.
Tészta persze majd frissen lesz kifőzve.

 

A mai ebédem pedig:
Húsgombócos húsleves eperlevéllel.
A levesben főtt Húsgombóc kapormártással.
Ezt a kórházban adták egyszer ebédre és nagyon ízlett, már akkor elhatároztam, hogy itthon is főzni fogom, mert finom és könnyű étel.
A húsgombóchoz kb. 20 dkg darálthúst fűszereztem apróra vágott hagymával, sóval, borssal, félmaréknyi rizzsel, 1 egész tojással, összegyúrtam, gombócoztam és zöldséges húslevesben puhára főztem.
Közben elkészítettem a kapormártást: vékony fehér rántást csináltam sok-sok apróra vágott kaporral, felengedtem tejjel, majd a húsleves levével is és simára keverve besűrítettem, a végén tejszínnel is krémesítettem. Természetesen sóztam, borsoztam.
Mennyei finom étel, többször is készülni fog nálam.

Csirkecomb rántva, tojásos krumplikörettel
/1 egész csirkecomb kettévágva és 1 db krumpli hajában főzve/

Ja, és majd elfelejtettem, szombaton készült egy mini adag rakott krumpli és sütöttem egy kis tepsi kakaós kevertet is, amit a saját főzésű málnalekvárommal töltöttem.
Nem mondom jól elfáradtam, de minden finom lett, a jövő héten pedig olvashatok kedvemre, majd bekuckózom a melegben, kint úgyis jó hideg lesz, azt jósolják.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése