a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2019. április 5., péntek

Milánói szósz makarónival sok sajttal


Részletes receptleírás   itt   ha magunk készítenénk a szószt.
Ne felejtsünk el az elkészült szószhoz a főzés közben 2 teáskanálnyi oreganót szórni, sokkal finomabbá teszi az ízét.
Nekem az oreganóíz egyenlő minden olasz paradicsomszósz-ízzel.

Az sem ördögtől való, ha nincs időnk megfőzni és netán készen vett üveges szószt használunk, mióta egyedül maradtam, ezt használom, pont 2 evésnyi van belőle, alápirítok kis kockákra aprított sonkát, gomba gyárilag benne van, de ha többet szeretnénk abból is tehetünk hozzá... tökéletes ebéd van belőle.
Nagyon finom ebéd rittyenthető kevesebb idő alatt, csak mindig márkás készítményt vegyünk, azok a jók, én is szoktam használni rendszeresen, még sosem bántam meg. Nekem a Glóbus vált be.
Az oreganót a kész szószba is belefőzöm, holott van benne, de nem árt tenni még, sonkát mindenképp pirítani kell hozzá és erre borítom rá a szószt, adok hozzá pici vizet és a fűszert majd összefőzöm sűrűre. Máris tálalható.
 

 Jó sok reszelt sajttal megszórva tálaljuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése