a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2010. június 11., péntek

Rántott csirke, fűszeres krumplival, kovászos uborkával




Hőség ide, vagy oda, nem úsztam meg.... 
A "halálosan" éhes családomnak kénytelen voltam komolyabb ebédet készíteni.
Mit tudnak cirkuszolni a gyomrukért, nem igaz.
Mire végeztem, nekem volt "halálközeli" élményem, órákig tartott mire lehűltem, óránkénti tusolással.
Rántott csirkecomb és csirkeszárny


személyenként 2 db alsó csirkecomb
" 2 db csirkeszárny
3-4 db tojás, liszt, zsemlemorzsa a panírhoz
személyenként 2 db nagyobb krumpli
gyros és grill fűszerkeverék, egész kömény, bors
maréknyi újfokhagyma gerezdek, póréhagyma karikák
olaj
kovászos uborka - készen vettem, piacon




A húst tisztítása és a bőr lefejtése után, besóztam, hagytam állni.
A krumplikat meghámoztam és négybe majd még középen félbe vágtam, így nyolc darabot kaptam. Tepsibe raktam, megszórtam a fűszerekkel, olajat locsoltam rá, és kézzel jól átkavartam, hogy egyenletesen vonja be mindegyik szeletkét az olajos fűszer.
Sütőbe tettem és 45-50 perc alatt piros ropogósra sütöttem.
Míg hűlt a konyha, azalatt bepaníroztam a húsokat, majd amennyire gyorsan csak lehetett, kisütöttem azokat is.
Sajnos nem volt elég gyors a művelet, egy kohóban éreztem magam.
Végül az árnyékos, ámde nem hűs teraszon tálaltam, a kovászos uborka társaságában.
A szilvalevest a végén fogyasztottuk desszertnek, az végre jó hideg volt.
Nagyon elégedettek voltak velem és az ebéddel.
Még szép.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése