a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2015. december 21., hétfő

Kész a hókifli is... és a somlóihoz a háromféle piskótalap is... ezzel kész a karácsonyi sütésem...



Hókifli... itt már kicsit fáradt voltam, így nem valami klasszikus kifliformák lettek, már fájt a vállam, a hátam, a derekam, szóval mindenem, kicsit gyorsítottam a tekergetéseken, de gondolom így is el fog fogyni. Rájöttem, hogy nekem ez a többféle, sziszifuszi aprósütizés nem fekszik.
Torta, kelt tészta, a bejglik ezek jöhetnek, mindet élvezem, de amikor egyesével kell 150 darabkával foglalkoznom, ide-oda teszegetni, kenegetni, legyen az bármilyen csúcsfinomság, nekem kihullik a hajam és elvesztem a türelmemet.
Recept  itt 


Somlói galuskához... a sima, a diós, és a kakaós tortalapokat is megsütöttem... már csak össze kell állítani - majd holnap vagy holnapután, és kész is. Jó ha áll 24 órát, annál finomabb lesz.


Holnap még jön a hatalmas kondér töltött káposzta, körmökkel, oldalassal, gombócokkal, sok káposztával, az már semmiség, csak össze kell állítani és jó pár óra alatt magától megfő.
Recept   itt


Onnantól már csak szépítkezem, kipihenem magam, csomagolom az ajándékokat / nem nagy dolgok ám, épp csak egy kis figyelmesség mindenkinek személyre szólóan/ és jöhet a karácsony meg a család, meg az ünnepek, meg a mindenféle kóstolgatás.
A napi friss főzés-sütés már nem akkora megterhelés, lesznek hozzá segítő kuktáim is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése