a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. január 5., péntek

Ma volt egy kis diéta is, meg egy kis elhajlás is...



Késői reggei ill. majdnem ebéd inkább. Valamiért a főtt tojást újabban nagyon kívánom, már sokadszorra eszem 2-3 naponta, most ropogós korpovit keksszel, paradicsommal és újhagymával.
Csodás finom volt, jólesett.


Na és akkor jött a délután, amikor is makacsul tolakodott az agyamba a palacsinta látványa, íze, állaga és a sürgetés, hogy sütnöm kell. Az eszemet nem tudom mikor ettem utoljára, talán van egy éve is, holott nagyon szeretem. Nosza bekevertem egy mini adagot, lett belőle négy túrós és négy kakaós, igaz mire fényképezésre került a sor egy kakaóst már bekaptam, mert nem bírtam tovább várni. Mennyei lett, most, hogy írom a posztot, átszellemülten eszegetem, ha nem fogy el ma este, akkor jó lesz holnap reggelire is a maradék.Ez a kettő kedvencem, a túrós sok mazsolával, vaníliásan, citromhéjasan és a kakaós. Ma már nem tudok annyit megenni, mint régen, de ez nem is baj. Örülök, hogy nem beszéltem le magam róla. Ja, és elég jól bírtam fizikailag a sütést is, persze közben támaszkodnom kellett néha, bár állni már elég jól és stabilan tudok, de azért jólesett lerogyni ide a gép elé és megpihenni. Ma már a bal, a még nem műtött lábam okozza a problémákat.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése