a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 24., hétfő

Sertéscomb paprikás mártásban


 Sima, nagyon egyszerű étel.
Hozzávalók:
30 dkg sertéscomb szeletelve
só, bors
2 ek. olaj, 2 ek. liszt, 2 tk. pirospaprika rántásnak
1 kisebb vöröshagyma kockázva
6 gerezd fokhagyma nagyon apróra vágva
2 db krumpli kockázva
1 db uborka gyalulva
2 gerezd fokhagyma
2 dl ecetes-cukros salátalé
Egy kisebb sertéscomb dióját - szép sovány volt - felszeleteltem ujjnyi vastagra, 4 kis szelet lett, kicsit megütögettem klopfolóval, sóztam, borsoztam és egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel amennyi épp ellepte és puhára főztem. Ahogy főtte el a levét mindig pótoltam, mert állandóan lennie kell alatta folyadéknak, különben leég.
Egy másik lábasban nagyon vékony rántást készítettem, hozzáadtam a vöröshagymát, a fokhagymát és összesütöttem, meghintettem  pirospaprikával és beletettem a hússzeleteket, majd ráöntöttem az alatta lévő fűszeres főzőlevet is, kb. 10 percig még összerotyogtattam és kész is volt.
Közben a burgonyát hámoztam, kockáztam és sós vízben puhára főztem.
Mindezek alatt 1 db fürtös uborkát legyalultam, sóztam és két gerezd tört fokhagymával elkevertem, majd 2 dl ecetes-cukros lével felöntöttem és kész volt a saláta is.
Finom ebédem volt.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedvemre való ez a szaftos husi. Ki fogom próbálni. Lehet, hogy jobb mint a pörkölt.

    VálaszTörlés