a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2020. január 23., csütörtök

Már megint tyúk...



Szeretem ezt a kistestű tyúkot venni, kiadós ebéd van belőle 2 napig.
Most is lett húsleves belőle, kiegészítve pár kacsazúzával és levesbetétként cérnácskával, viszont most nem sütöttem le, hanem a főtt tyúkhúst ettem pirított grízzel és meggymártással.
Ez a variáció nagyon nagy kedvencem, holott ezt a pirított grízest nem ismertem csak felnőttként kóstoltam először, rögtön szerelem lett elsőre, ugyanis nálunk nem készítette senki így a családban.
Persze ettünk húslevesben főtt húst különféle édes vagy sós mártásokkal, de főtt krumpli volt a körete, soha nem a gríz.
Pedig ezzel is milyen finom.
Receptet nem írok, hiszen ismeri mindenki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése