a legméltóságteljesebb cica volt

a legméltóságteljesebb cica volt
Tituka 2006-2018 élt 12 évet és 9 hónapot

a legszebb kutyuska

a legszebb kutyuska
Falatka most 10 éves

a legokosabb cica

a legokosabb cica
Szaftika most 10 éves

Keresés ebben a blogban

2020. január 30., csütörtök

Marhahússal foglalatoskodtam


 Tegnapi ebédemhez 2 szelet vékony marharostélyosból készült a hagymás rostélyos, köretet nem is készítettem mást, mint a pirított hagymakarikákat hozzá.
Mennyei lett, nem is értem eddig miért nem készítettem.
A két szelet húst kevés zsiradékon lepirítottam mindkét oldalukon, majd kevés vizet aláöntve és jól megborsozva puhára pároltam, végül zsírjára sütöttem, itt a végén sóztam.
A meglehetősen nagy vöröshagymát pucolás után felkarikáztam, lisztben megforgattam, végül ressre sütöttem, csak tálaláskor sóztam.


 Mai ebédemhez pedig lett Húsleves marhahúsból, sok zöldséggel, levesbetétként kiskockákkal.
Ugye nem is kell ecsetelnem milyen finom tud lenni, megunhatatlan.


A második fogás Tejszínes egresmártás főtt marhahússal és főtt krumplival... nagyon nagy kedvencem.
Ezt a 2 szelet húst is lepirítottam, mielőtt levesnek odatettem és vajpuhára főztem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése